Agraïment

Agraïm la col·laboració de totes les persones que s'han implicat aquests anys a l'escola en allò que, en definitiva pel bé dels infants, els hem demanat: les que han treballat a l'hort, a la biblioteca, en la preparació de les festes, en les ambientacions, les que pinten petjades a les fileres, les que vénen a explicar-nos coses a les aules, les que quan senten "ens cal...", ràpidament ens ho ofereixen, les que dediquen hores a la pàgina web, les que ens han ajudat a enquadernar els àlbums, les que sempre estan a punt per ajudar, els que s'impliquen per col·laborar, i per agrair la feina que, més enllà del que toca, fan les tutores, la vetlladora, les conserges i les membres de l'equip directiu, perquè amb la mateixa il·lusió amb la que els infants creixen, som molts els qui ens hem proposat de tirar aquesta escola endavant, tan endavant com sigui possible.

Moltes, moltes, moltes grÀcIEs a tos i totes.

<<L'equip de mestres>>