Representació Peix Irisat

La mostra de teatre ha canviat de dia: Havia de fer-se el dia 18 però s’ha passat al dilluns 24 de maig, amb el mateix horari i al mateix lloc, el Centre Cívic de Sant Pere i Sant Pau. A la mostra hi participen els infants que assisteixen a l’extraescolar de teatre i tota l’escola anirà a acompanyar-los i aplaudir-los ben fort. Recordeu que els infants han de dur esmorzar i és molt recomanable el xandall de l’escola.

El proper 18 de maig, els infants que han participat en l'activitat extraescolar de teatre participaran en la Trobada Escolar de Teatre, representaran l'obra "El peix irisat", i per fe-ho necessiten d'un decorat (el qual ja hem pensat amb l'ajut de l'Escola i l'AMPA) per altra banda caldrà els ajudeu a confeccionar la disfressa.

Us convoco doncs, el dijous vinent 24/04/2010 a les 17:30h per a una breu reunió (10 min) per tal de donar-vos el repartiment de papers així com les instruccions pertinent de les disfresses.

gràcies,

Silvia Palazón