AMPA. Qui sóm?

Entenem la nostra AMPA com un grup organitzat de mares i pares dels alumnes que aportem idees, recolzament i col.laboració en TOTES les activitats plantejades en el centre educatiu, a més a més de molta il·lusió, creativitat i energia. Organitzem activitats que contribueixen en l’educació dels nostres fills i filles a la vegada que facilitem la vida diària a l’escola.

Està formada per TOTS I TOTES els pares i mares de l'escola que són els associats i associades.

Contacta!!

tel. 681157275

ampaox@tinet.cat

Ens trobareu a la sala de l'AMPA tots els dimecres de 15:30h a 17h

JUNTA

Hi ha una JUNTA DIRECTIVA que coordina el funcionament operatiu, econòmic i de registre, en l’actualitat formada per l'Ana (presidenta), la Silvia (tresoreria), el Jordi (secretari) i la Cristina (vocal) i que és renovable cada 3 anys.