AMPA. Comissió d'informació i imatge

És una comossió creada per vetllar per la promoció de les diferents actuacions que es realitzen des de l'AMPA, s'encarregan de facilitar el sistema d’informació de les actuacions de cada comissió (tema blog o web Ampa), així com tasques administratives : arxiu de la documentació, seguiment del correu electrònic , confecció de les circulars,... per fer arribar al màxim nombre de pares i mares l'informació oportuna.

L'espai web de l'AMPA neix amb el propósit d'apropar tota la tasca que es realitza des de l'escola i l'AMPA a les famílies vinculades a la nostra escola. pretén ser un espai dinàmic, canviant i, en definitiva, viu, al que es vol incorporar constantment les activitats que es realitzen i les informacions que es van generan (circulars, esdeveniments, sortides, etc.). El lloc web de l'AMPA és un espai creat per tota la comunitat educativa (famílies, infants, mestres...), per això, està obert a tot aquell que vulgui participar aportant millores, suggeriments o propostes.

Integrants de la comissió

• Carolina Delgado