Publicació al Diari de Tarragona de les nostres reivindicacions

Gràcies a l'acte reivindicatiu que vam portar a terme a la baixada del "pajaritu". Avui, 21 de març de 2011, ha estat publicat al Diari de Tarragona un reportatge amb les nostres reivindacions sobre el nou centre ... Volem un centre nou ja!!!

Podeu llegir la notícia "Indignació en el Olga Xirinacs por la demora del nuevo centro" en la web del  Diari  de Tarragona

Escribir comentario

Comentarios: 1

Lluïsa (martes, 22 marzo 2011 16:18)

Felicitats a TOTS !!! els que vareu fer possible la Baixada del Pajaritu : per l'èxit aconseguit, pq ens ho varem pasar molt bé i perque de totes totes ens estem fent SOROLL !!
    Estic molt contenta de totes aquestes noves famílies que hi ha a l'escola amb tanta empenta :fets com aquest fa que fem escola i estiguem orgullosos de ser-hi. Força !!!