Menjador

Estimats pares i mares:

El Menjador Escolar és un espai integrat dins de l’Escola, per aquest motiu volem treballar per a que tots funcionem amb uns objectius pedagògics comuns que ajudin al desenvolupament integral de l’alumne.

Aquest curs 2011-2012 hem iniciat el Menjador Escolar amb alguns canvis, per començar la gestió la realitzarà l'AMPA mitjançant la contractació per dur a terme aquest servei de la Fundació EnXarxa.

La Fundació En Xarxa és una entitat privada sense afany de lucre. Els seus orígens els trobem en la col·laboració de l’equip de patrons en altres entitats de caire social, bàsicament la Fundació Casal l’Amic. Arrel d’aquesta col·laboració va aparèixer la necessitat de buscar un marc per afavorir la gestió de projectes amb infants des d’un punt de vista de forta qualitat i voluntat de servei públic.

També trobem canvis a l’equip educatiu, format per 7 professionals que vetllaran per als infants que es quedin a dinar al centre.

• A la cuina: Miguel Ángel Millán
  • Amb els alumnes de P3: Lourdes Amezcua
  • Amb els alumnes de P4:  Mapi Álvarez
  • Amb els alumnes de P5:  Bea Narváez
  • Amb els alumnes de 1er: Vero Luzón
  • Amb els alumnes de 2 on: Sandra Morales
  • Com a coordinadora i reforç: Merche Garcia

El menjar que consumim enguany, és l’anomenat “línia calenta”. És a dir, està cuinat diàriament i distribuït al punt de consumir. El càtering que ens elabora el menjar és "Appel  Catering, S.L.", una empresa familiar de Reus.

Tots els alumnes disposen d’una avaluació diària tant del seu comportament al menjador, com de la quantitat de menjar consumit. Aquests informes es troben a la finestra del menjador perquè qualsevol familiar pugui consultar-los. Els informes estan dividits per cursos, ja que en el cas dels infants de P3 també s'hi posa si han dormit o no.

Al final de cada trimestre, els monitors del menjador, elaboraran un document genèric per cursos per informar a les famílies sobre els hàbits treballats al menjador.

Per poder realitzar totes aquestes activitats amb les millors condicions possibles requerim sempre de la vostra inestimable col•laboració:
  • És molt important que TOTS els objectes que es portin al menjador tinguin el nom marcat.
  • Us demanem que els llençolets que us enviem a casa, no tan sols es rentin i es planxin si no que passin per un procés de manteniment cosint les gomes trencades.

INCIDÈNCIES

Les famílies poden trametre les incidències que sorgeixin al servei de menjador a fi de poder treballar-les i solucionar-les el més aviat possible.

Per fer-ho només cal dirigir-se a la coordinadora del menjador Yolanda, que estarà al despatx de dilluns a divendres de 9h a 11h del matí per atendre qualsevol dubte. En cas de no poder passar-hi es pot enviar un correu-e a l'adreça:  Yolanda@enxarxa.cat

UN DIA AL MENJADOR

Recordeu que podeu venir un dia a dinar amb els vostres fills i filles.

L’empresa de càtering del menjador us convida. Per a una millor organització

us agrairem que us apunteu amb prou antelació abans de venir i que no hi hagi

més d’una família per dia. Els vostres infants estaran molt contents de compartir

aquest temps amb vosaltres. Això sí... caldrà que us ho acabeu tot tot tot!

MENUSENSEOUMAIG2012.pdf
Documento Adobe Acrobat 2.2 MB
MENUMAIG2012 (2)[1].pdf
Documento Adobe Acrobat 2.4 MB
desembre MENU.pdf
Documento Adobe Acrobat 2.1 MB

INFORMACIÓ DEL MENJADOR AL MES DE JUNY

Benvolguts pares/mares,

Com ja saber l’últim dia del curs escolar és el 22 de juny, però a partir del dia 11 de juny

les classes es faran de forma intensiva, en horari de 9 a 13hores.

Durant aquest període, el menjador escolar funcionarà fins l’últim dia de curs,

per tant, els pares/mares/tutors podran passar a buscar-los a partir de les 14:30h i fins les 15h.

Per tenir una previsió dels alumnes que utilitzaran el menjador escolar durant el mes de juny, ens agradaria que retornéssiu aquest full (abans del divendres 25 de maig) després d’haver marcat amb una creu l’opció que millor s’adapti a les vostres necessitats.

(El podeu deixar tots els matins en horari de 9 a 11h al despatx de l’AMPA a l’atenció de Yolanda, o directament a la bústia del Menjador i de l’AMPA).

Rebeu una cordial salutació

de l’Equip Educatiu