Escola de Pares

Educació

Recursos per educar feliçment
Donar afecte, posar límits. algunes idees clau.
Document elaborat per professionals de l’Educació i Licenciats en Psicologia i Pedagogia en col·laboració amb els i les mestres de l’Escola Olga Xirinacs de Tarragona.
RECURSOS PER EDUCAR FELIÇMENT.pdf
Documento Adobe Acrobat 55.8 KB

Alimentació

Alimentació Saludable. Guia per a famílies
Elaborada dins del Programa Piloto Perseo de promoció de l'alimentació i l'activitat física saludables en l'àmbit escolar.
Aquest programa pretén actuar a l'escola en els primers anys de vida, ja que en aquestos és quan s'adquireixen els hàbits d'alimentació i activitat física.
guia_familias_as.pdf
Documento Adobe Acrobat 98.5 MB

Enllaços i recursos externs

Amb multitut de recursos per l'orientació familiar. Inclou informació sobre les etapes evolutives dels nens, ambient familiar (como afrontar un conflicte familiar, feina i familia, ...), els estudis dels fills (com aprenen, com donar-lis suport, ...), l'entorn (televisió, depressió, bulímia, ...) i objectius educatius dels pares (educar en la assertivitat, en l'ús dels diners, ...)