AMPA de l'escola Olga Xirinacs

Sabem que "Per educar un sol infant cal tota la tribu".

Sabem que és amb la implicació de tots i totes els qui hi tenim alguna cosa a veure, amb la nostra voluntat d'ajudar els infants a créixer, a millorar-se, a conèixer-se ells mateixos  i els altres, a aprendre i a ser feliços a diari que podem tenir una tribu unida i ferma, que podem fer colla.

A les tribus cadascú hi té el seu paper i no tothom fa el mateix, però és entre tots que basteixen una identitat, amb uns objectius comuns.

A la nostra tribu, L'Associació de Mares i Pares d'Alumnes, a la qual pertanyen tots els pares i mares del centre, esdevé l'esforç de les famílies per arribar allà on l'escola no pot, allà on es demana col·laboració, tant material com humana, per dur a terme tot un seguit d'activitats, els destinataris de les quals són els seus fills i filles.

D'entre tots i totes, una junta formada per poques persones dediquen molts esforços i hores (que esgarrapen de la seva vida personal i familiar, del temps en què podrien estar amb seus propis fills i filles i amb seves parelles) per treballar en benefici de totes les altres famílies del grup, de la tribu.

Els mou la il·lusió i el convenciment de tirar endavant l'associació i se'n surten molt bé.

Convé que si sou mares i pares d'aquesta escola estigueu atents al que des de l'AMPA es pugui suggerir, proposar, organitzar, per tal que, amb la vostra implicació, aconseguim una associació de mares i pares forta, que pugui donar suport tant a les necessitats dels més petits com a les vostres, motivada com sempre per treballar per una escola encara, i cada cop, millor.

Per a què serveix ser soci de l'AMPA