AMPA. Activitats extraescolars

Estem molt satisfets de poder-vos anunciar que les activitats extraescolars dins del centre i fora de l'horari lectiu començaran a l'octubre. Hem intentat donar resposta al sondeig que vàrem realitzar els dies de la recollida de material. Hi hem posat molta il·lusió i pensem que són molt recomenables per als nostres infants.

Les dates i preus de les activitats són orientatives, aquestes poden veure's modificades segons les dades de les preinscripcions.

OBERT EL TERMINI D'INSCRIPCIÓ!!

• Podeu trobar el full d'inscripció a la consergeria. Heu de dipositar-ho a la bustia de l'AMPA.
  • El temini d'inscripció és el dimecres 29 de setembre, fins a les 17h.
  • Si no ompliu el full d'inscripció s'entendrà que renuncieu a la plaça.
  • El llistat definitiu d'inscrits es publicarà el dijous, 30 de setembre.

Full d'inscripció curs 2011-12
FullInscripcio2011.pdf
Documento Adobe Acrobat 232.1 KB

Contacta!!

Montse García (Uxue i Unax)

ampaox@tinet.cat

Ens trobareu a la sala de l'AMPA tots els dimecres de 15:30h a 17h

Mètode Suzuki de violí

de P4 a 2º els dilluns

El mètode Suzuki és un mètode per aprendre a tocar un instrument musical, en el nostre cas el violí. És un mètode més orientat a infants que es basa en la hipòtesi que l'habilitat musical no és un talent innat, sinó una destresa que pot ser desenvolupada.

Taller d'expressió

dimarts de 16:30 a 17:30 h. (Tots)
Consisteix en què l'infant tingui la llibertat d'EXPRESSAR en aquell moment el que vulgui mitjançant la pintura, el fang i l'expressió corporal. Es tracta d'una activitat alternativa però que ha estat posada en pràctica en vàries escoles d'aquí i del País Basc. Més informació a l'adreça http://www.lesesplanes.org. L'educadora és una persona formada en aquesta metodologia i amb experiència amb el seu desenvolupament.
També fan un Casal d'estiu.
Casal "Les Esplanes", Nulles.
casal.pdf
Documento Adobe Acrobat 329.2 KB

Iniciació Esportiva

dimarts de 16:30 a 17:30 h. (P3, P4 i P5)
Es duran a terme tota una sèrie d'activitats per començar a iniciar-se amb els esports... L'educador/a és treballador/a de l'empresa Pere Tubilla, especialitzada en activitats de lleure.

Multiesport

dimarts i dijous de 16:30 a 17:30 h. I dissabte. (Primària)
Es duran a terme tota una sèrie d'activitats per començar a iniciar-se amb els esports de competició: futbol, bàsquets, atletisme... L'educador/a és treballador/a de l'empresa Pere Tubilla, especialitzada en activitats de lleure.

PENDENT!!!!  OBERTA INSCRIPCIÓ

Taller de teatre

dijous de 16.:30 a 17:30 h. (P4, P5 i Primària)
És un taller d'iniciació durant el qual amb el joc del cos i la veu els infants podran gaudir de l'expressió teatral. L'educadora és Silvia Palazón, amb anys d'experiència com a monitora de teatre i contacontes.

Taller de dansa

divendres de 16:30 a 17:30 h.
És un espai per aprendre i gaudir de diferents ritmes i de la coordinació del nostre cos. L'educador/a és treballador/a de l'empresa Pere Tubilla, especialitzada en activitats de lleure.
  • P3, P4 i P5
  • Primària       PENDENT!!!!  OBERTA INSCRIPCIÓ

Cant Coral

divendres de 14h a 15h.