AMPA. Comissions

Pensem que és molt important anar incorporant al nostre treball les aportacions, intel·lectuals i físiques, de tots els pares i mares de la nostra escola, però també entenem que hi ha d'haver algunes persones encarregades de coordinar i gestionar aquestes aportacions, per aquest motiu hem creat diferents COMISSIONS en les que s'obreix la possibilitat de participar de forma activa a qualsevol membre de l'AMPA, així us animen a que us apunteu per començar a fer fenya. En els següents apartats trobareu les comissions que existeixen i les persones responsables d''aquestes.

En definitiva les comissions de l'AMPA son els instruments de que dispossem tots els pares i mares per poder participar en l'activitat de l'AMPA i com a conseqüència en la millora de la nostra escola.

Per apuntar-vos només cla que us posseu en contacte amb la persona responsable de la comissió en que us interessa participar.