AMPA. Comissió de festes

Aquesta comisió s'encarregar d'organitzar en col.laboració amb l’escola les diferents festes populars, com la castanyada, el nadal, Sant Jordi, fi de curs, etc. La creativitat, la gresca i la energia, no són tan sols a l'hora de celebrar la festa, sinò que les trobem a l'hora de crear-les i desenvolupar-les, una festa ben viscuda és una festa que comença per la preparació col·lectiva de tot allò que ha de succeir.

Integrants de la Comissió

• Lidia Martín
  • Montse Anglès
  • Lluisa Marin
  • Montse Torres
  • Jordi Martí
  • Sergio Aguilera
  • María José Porcel
  • Yolanda Sierra
  • Carolina Delgado

Concurs de pastissos

El passat dia 31 de març va ser un èxit el 1er CONCURS DE PASTISSOS EN FAMILIA.

Molts van ser els participants i moltes més les famílies degustadores.

Al voltant de més de 100 racions venudes amb la finalitat de finançar la construcció dels CAPGROSSOS de la nostra Escola que ens acompanyaran a la festa de fi de curs.

Vam passar una molt bona i llaminera estona, envoltats de dolços i rialles exquisides de tot tipus!

La puntuació del jurat ( un membre de la Junta de l’AMPA, una professora i la Rat) va resultar un triple empat:

GALETES LLENGUES DE GAT ( UNAX p-3 i UXUE p-5)

FELICITAT 0% DE MATERIA GRASA ( PABLO p- 3)

LA UNIÓ FA LA FORÇA ( JANA p- 4)

MOLTES GRÀCIESA TOTS ELS PASTISSERS I DEGUSTADORS

Des d’aquí, un convidem a participar en el proper concurs familiar de TRUITES al tornar de les vacances de Setmana Santa.

La Comissió de Festes

FESTA DE LA TARDOR

Aquest any la comissió de festes ha arrencat amb una festa de tardor molt original, el passat dissabte 30 d’octubre van preparar la “FESTA DE LA TARDOR 2010” en un entorn idíl·lic a l’aire lliure per als nostres infants.

Varem passar un dia en contacte amb la natura als espais de “LES ESPLANES” (Aula de natura) a Nulles.

Gaudiren de totes les instal·lacions de Les Esplanes, i la Mar, en Xavi i els seus fills ens mostraren el seu hort ecològic, com conviure amb energia renovables i una manera de viure mot més natural i ecològica del que estem acostumats.

En aquest dia de tardor, els infants jugaren al gran sorral, a les cabanes dels arbres, van ajudar a donar de menjar als animals que viuen a Les Esplanes i varem fer una visita guiada per les construccions de pedra seca del voltant.

Vam passar un dia  idíl·lic, on inclòs la climatologia va acompanyar-nos.

Els nostres fills i filles van gaudir d’un dia molt especial compartint la natura amb els seus companys de l’Escola juntament amb els seus pares i mares. Infinitat de jocs a l’aire lliure i el contacte amb els animals de Les Esplanes han fet de la FESTA DE LA TARDOR 2010 un dia inoblidable per a tots,  grans i petits.

CARNESTOLTES