AMPA. Comissió web

L'espai web de l'AMPA neix amb el propósit d'apropar tota la tasca que es realitza des de l'escola i l'AMPA a les famílies vinculades a la nostra escola. pretén ser un espai dinàmic, canviant i, en definitiva, viu, al que es vol incorporar constantment les activitats que es realitzen i les informacions que es van generan (circulars, esdeveniments, sortides, etc.). El lloc web de l'AMPA és un espai creat per tota la comunitat educativa (famílies, infants, mestres...), per això, està obert a tot aquell que vulgui participar aportant millores, suggeriments o propostes.

La comissió està encarregada del montatge de la página de l’ampa, així com la seva actualització.

Les persones responsables són el JAVIER, la MONTSE i l'ANNABEL.

Actualment

Després de fer diverses reunions ja tenim pràcticament llesta la pàgina web, de moment estem pujant tota la documentació general, i creant els espais que disposaran de tota la informació que es vagi generant al llarg del curs.

Esteu atents perquè també anirem penjant totes les activitats que es realitzin des del AMPA, com xerrades, reunions, festes, excursions, etc.

Esperem contar amb el vostre recolzament en tot moment per a fer que aquest espai sigui actiu i dinàmic i pugui veure's reflectit en ell el dia a dia de la nostra escola, a  més d'ésser d'utilitat i facilitar la informació i documentació necessari per a agilitzar la "burocràcia".