Baixada del Pajaritu amb premi un altre cop!!

Aquestes famílies són incansables! Dissabte van tornar a participar a la ja tradicional "baixada del pajaritu" de Tarragona, i per segon cop consecutiu van guanyar el premi al millor disseny! Felicitats!

Després d'una setmana d'intens Carnaval a l'escola, les famílies de l'Olga Xirinacs encara van tenir forces, creativitat i bon humor per preparar una andròmina increible i participar a la baixada del pajaritu. L' andròmina, com una àliga gegant, els barrets i els vestits dels participants estaven forrats completament d'heura natural; no hi faltaven els cargols i tothom es quedava de cara de cacahuet en veure'ls. Van guanyar el premi al millor disseny mentre reivindicaven "Volem més Escola Olga Xirinacs". Amb els moments que estem passant aquestes iniciatives tenen molt de mèrit. Moltes felicitats a tothom qui ho ha fet possible!

Escribir comentario

Comentarios: 0