UNA ALUMNA DE PRIMER DE LA NOSTRA ESCOLA GUANYA EL PREMI SAMBORI

L’alumna de primer d’Educació Primària Uxue Legarreta García guanyà el segon premi de la Categoria A (Cicle Inicial de Primària) amb el text “El drac i la Laia”.

Aquesta categoria comptà amb 31 treballs presentats i el jurat destacà del text de l’alumna de l’Olga Xirinacs que “es concedeix per la seva imaginació, l’estructura ben feta i el seu final creatiu”.

Un any més, des d'Òmnium Cultural s’ha convocat el Premi Sambori de narrativa escolar en català. Aquest premi, que pretén promoure l’escriptura i la creativitat dels escolars, és l’únic en català que es fa arreu dels territoris de parla catalana i té una clara vocació de país. Vol promoure entre els escolars els textos que fomentin la creativitat en llengua catalana entre els nens i nenes del nostre país i consolidi un projecte nacional amb milers de participants.

La primera fase del concurs és el Premi Sambori Òmnium Demarcació. l'acte de lliurament d'aquests premis tingué lloc el dia 10 de març de 2012, a l'Institut Salvador Vilaseca de Reus. Els guanyadors d'aquests premis, entre els quals també hi ha alumnes d’altres escoles de la ciutat: Pax i Pràctiques, entraran en el concurs a nivell nacional. Caldrà esperar uns mesos per saber si també aquesta alumna pot endur-se algun premi a nivell nacional... De moment, moltes felicitats, Uxue!

Escribir comentario

Comentarios: 1

Juia (lunes, 02 abril 2012 08:40)

Moltes Felicitats a l'Uxue pel seu premi.