Les nostres balenes al Fòrum d'Escoles Verdes de Tarragona

El  8 d'abril de 2011 es va celebrar a Tarragona el I Fòrum de la XESC (Xarxa d'Escoles per a la Sostenibilitat de Catalunya) a Tarragona. Dues mestres de la nostra escola van assistir a l'acte que consistí principalment en un intercanvi de bones pràctiques d'educació ambiental i també en la presentació d'alguna d'aquestes bones pràctiques per part de 4 escoles de la província.

L'Escola Olga Xirinacs fou una d'aquestes escoles que va presentar l'experiència que duem a terme al taller d'Ecologia.

La Gustava la balena blava i l'Anaïs la balena gris ens van acompanyar al fòrum i vam explicar a la resta d'escoles què fèiem amb les balenes i com ens ajudaven a tenir cura del nostre planeta. Els va agradar molt a tots i fins i tot els vam cantar la cançó (bé, la van cantar els alumnes de P5 a través d'un vídeo que havíem gravat a l'escola uns dies abans)! Va ser tot un èxit i les balenes s'ho van passar d'allò més bé!

Si voleu veure l'experiència que vam presentar i que portem a terme a l'escola amb els vostres infants, cliqueu aquest enllaç de la XESC.

LES BALENES BLAU.ppt.pps
Presentación Microsoft Power Point 5.5 MB