Exposició de treballs realitzats a partir d'una sortida de tardor

Aquest any hem fet una sortida de tardor molt sostenible. Hem anat caminant des de l’escola i no ens ha calgut l’autobús.

Hem fet una bona passejada pels voltants de l’escola fins arribar al Parc de Sant Pere i Sant Pau. Ho hem fet en grups d’edats barrejades, tal com fem els tallers, i hem anat en grupets petits i separats els uns dels altres per poder gaudir tranquil·lament d’allò que anàvem descobrint. Hem fet servir els cinc sentits: el gust per tastar algun fruit o herba de la muntanya; l’olfacte, per olorar flors i plantes aromàtiques; el tacte, per descobrir textures a les pedres i fulles; l’oïde, per endevinar els sons propis de la muntanya i d’altres que no ho són tan però també s’hi senten; i la vista, per trobar el que busquem i descobrir coses noves.

Hem anat fent un recull d’elements per fer un treball plàstic per la tarda, i de tornada hem aprofitat per recollir les deixalles que havíem anat trobant durant tot el camí, que no eren poques! Així, doncs, hem deixat una mica més neta la muntanya.

Els treballs han quedat xulíssims i els hem exposat al Racó Verd, i hem arribat a la conclusió que a vegades no cal anar lluny per trobar coses boniques, aprendre i gaudir d’un bon dia d’excursió.