75è Aniversari de l'Olga Xirinacs

L'Olga Xirinacs ha vingut a la nostra escola per celebrar el seu aniversari amb nosaltres. Ha estat un matí molt especial per a tots. Sota el fals pebrer del pati, hem començat posant-li una corona elaborada pels alumnes de P3. Els de Primer li han recitat un poema escrit per ella i dedicat a la nostra escola; els de P4 ens han dit unes endevinalles de lletres també inventades per ella, ens hi hem trencat el cap i les hem endevinades totes!; els de P5 i  P3 hem recitat el poema "Tocs de Festa Major". Com en tots els aniversaris, li hem cantat una cançó, però també era una cançó especial, una rumba catalana del grup "Dijous paella". El David ens ha acompanyat amb la guitarra i fins i tot l'hem ballada! Escolteu, escolteu...

AvuiFasAnys.mp3
Archivo de audio MP3 3.3 MB

I després han vingut els regals... un àlbum amb un recull de treballs fets per tots els alumnes de l'escola com si fos l'aniversari d'algú de la classe, una orquídea i les primeres maduixetes del nostre hort.

Ah! I l'Olga ens ha obsequiat amb un pastís de llaminadures boníssim! Hem bufat les espelmes i ens hem acomiadat. L'Olga em sembla que ha marxat molt contenta, però nosaltres, feliços d'haver-la gaudit en aquest dia tan especial! Moltes felicitats, estimada escriptora!