Dia mundial de la poesia i arribada de la Primavera

El 21 de març ha estat un dia especial a l’escola. Hem celebrat dues coses boniques: la Poesia i la Primavera. Feia alguns dies que ho preparàvem i tot i que ha plogut molt i molt, hem pogut recitar, escoltar poemes, i penjar torretes de flors als balcons!

Hem vist una presentació de poesia d' Isabel Barriel a la pantalla, i hem après la recepta per fer dormir follets, fades, aranyes,... Mireu, mireu...

Bressolant somnis
bressolant-somnis-1195002556223054-1.ppt
Presentación Microsoft Power Point 11.1 MB

Després els va tocar el torn als infants de l’escola, que van recitar un poema cada grup, que havien preparat amb les tutores respectives. I finalment vam escoltar els poemes que van recitar els i les mestres de l’escola. Fins i tot l’Edward ens en va recitar un en anglès!

La façana de l’escola també ha quedat guarnida de flors i poemes. Totes les torretes que hem penjat les hem fet en una tarda de tallers, amb nens i nenes d’altres classes. Han quedat d’allò més boniques...esperem que el vent i/o la pluja no ens tornin a fer una mala passada i puguem rellegir tots els poemes que vam escoltar el Dia de la Poesia. Benvinguda Primavera!