Classe dels dracs - Primer

Aquest any els alumnes de primer han començat una nova etapa escolar: l’Educació Primària. A partir d’ara, cada any hauran de proposar un nom per la seva classe i escollir-ne un a partir d’una votació. Entre tots els nens i les nenes hem decidit que aquest curs 2011- 2012 serem la classe dels dracs. Ens hem posat a treballar de valent i hem buscat molta informació als llibres, a les revistes, a Internet, als diaris, a les enciclopèdies, hem preguntat als pares, mares…  Segur que aprendrem moltes coses i serem experts en la vida d’aquests animals tan màgics i reals alhora! A més, tot coneixent aquests éssers aprendrem a formular hipòtesis, definir dubtes, cercar informació, seleccionar-la, organitzar-la, processar-la i adquirir-la, en definitiva, a avançar en l’apassionant procés d’aprendre a aprendre.