Tallers

Un dia a la tarda tots els infants del centre es reparteixen en tallers. Enguany n'hi ha 9, tants com mestres hi ha a l'escola en aquell moment: Experiments (Ester Navarro), Sentits (Anna Altadill), Filosofia 3-6 (Rosa Bonachera), Danses (Esther Rovira), Cuina (Georgina Piñol), Art (Rosa Tena), Jocs tradicionals (Edward Lockhart) Ecologia (Rat Cebrián) i tapís (Irene Cardona).

En ells aprenen diferents tècniques per expressar-se oralment, plàsticament i amb el cos, per alimentar-se correctament i de manera creativa, a dissenyar i elaborar peces artístiques amb materials que, sense pensar-hi prou hauríem llençat a les escombraries fa molt temps, a conèixer i respectar el medi que ens envolta i tenir cura de l'hort... i el més important és que a cada taller hi ha alumnes de totes les edats, des dels de P3 fins als de 2n.