Xiriknitting

En una acció participativa, pacífica, casolana, amb caliu, reivindicativa, ... com és el nostre estil, volem simbolitzar la nostra protesta per l’espera del nou centre fent Knitting amb el mòdul que ens han posat al Cole.

Reunió de posada en marxa: divendres 2 de desembre a les 15.30 h. al Cole.

No olvideu portar agulles i llana ... pot venir qualsevol persona interessada, familiars, amics, enemics ...:)

Endivinalla ... en les següents fotografies, què canviaries?

Crida Xiriknitting
XiriKnitting.pdf
Documento Adobe Acrobat 1.6 MB

Iniciatives Pares i Mares

Dos mares de l'Escola van obrir un grup a Facebook "OLGA XIRINACS: VOLEM L'ESCOLA NOVA JA!!!" el qual ja compta amb més de 3170 membres.

Com elles mateixes indiquen a la descripció del grup és un "Grup per reivindicar el nou centre per l'Escola Olga Xirinacs. El trasllat suposa la fi del nostre Projecte Educatiu, no el volem sense garanties de futur." Uneix-te ja

Signa per enviar carta al molt honorable president de la Generalitat

També a iniciativa de les dos mateixes mares, s'ha obert un lloc web per signar una carta per fer conscient al molt honorable president de la Generalitat, Artur Mas, de la nostra situació.

Calen 500 signatures, ja n'hi han recollides més de 250 ... Signa!

A la cadena SER, va sortir aquesta notícia, entrevistant a Maria José, mare que va tenir aquesta iniciativa. Podeu sentir la notícia cap al minut 6:34: http://podcast.radioreus.com/index.php?id=627

Anem al Parlament. 27 d'octubre de 2011. I ENS DESPUJEM !!

Veure vídeo de la despujada !!!

També podeu veure aquí els vídeos de la proposta de resolució sobre l'inici de les obres d'ampliació de la nostra Escola presentada aquest 27 d'octubre de 2011, finalment es resol apovar el següent text:

"Un cop s'hagi validat la recepció del solar per part de l'Ajuntament de Tarragona, i la valoració de disponibilitat d'oferta educativa de la ciutat de Tarragona, iniciar els tràmits per la construcció del nou centre, projecte bàsic i executiu"

I també teniu disponible el vídeo de l'entrevista que van fer als nostres representants al Parlament. e-Notícies: "Una escola nova pendent des de fa quate anys".

El striptease dels nostres capgrossos, l'Olivia, el Coco, el Pingüí i la Marina, a l'entrada del Parlament també va sortir als diaris.

Aquí teniu l'enllaç al Notícies TGN, mireu la pàgina 3.

Audio de la notícia a Tarragona Radio
amb petita entrevista a la nostra representant Núria.
nuria_tgn_radio.wav
Archivo de Audio Wave 10.1 MB

Bicicletada. 10 d'abril de 2011

Concentració. 8 d'abril de 2011

Els pares i mares de l'Escola Olga Xirinacs ens varem manifestar el divendres 8 d'abril

juntament amb els nostres fills i filles a la plaça de la Font de

Tarragona, construint amb caixes el centre que ens van prometre pels nostres infants

en el moment que van crear l’Escola.

Aquest acte vol ser una reivindicació del nostre centre.

Baixada del "pajaritu". 6 de març de 2011

El blog de l'Olga Xirincas: "Sóc un llauna de sardines"

Felicitats als pares, mares i nens i nenes involucrats, els seus esforços han tingut doble èxit: Reivindicació del nou centre i premi al millor disseny !!

Cal destacar la gran representació del col·lectiu de pares i mares de P3 ... a ells/es i a tots els participants felicitats i gràcies per les hores, hores i ... més hores dedicades a confeccionar les disfresses i la peasso andròmina asardinada.

Gràcies a l'acte reivindicatiu que vam portar a terme a la baixada del "pajaritu". El 21 de març de 2011, ha estat publicat al Diari de Tarragona un reportatge amb les nostres reivindacions sobre el nou centre ... Volem un centre nou ja!!!

Podeu llegir la notícia "Indignació en el Olga Xirinacs por la demora del nuevo centro" en la web del  Diari  de Tarragona