Necessitem el vostre ajut!

Estimats, estem intentant modernitzar la nostra escola (al menys quant a tecnologia...).

Una de les eines que més ens ajudaria a compartir materials entre l'equip docent (cosa que repercutirà molt positivament en l'alumnat de l'escola) seria un bon compte de Dropbox.

Dropbox és un programa que crea una carpeta al teu ordinador. Pots compartir documents i carpetes del Dropbox amb qui vulguis. Tothom que hagis invitat a alguna carpeta teva, tindrà sempre la carpeta actualitzada, i si fan algun canvi, també s'actualitzarà a la resta de gent.

Imagineu-vos que estem creant una graella per organitzar els tallers. Es crea a l'ordinador de secretaria del col·le, però automàticament apareix a tots els ordinadors de les mestres i els mestres de l'escola per a que la puguin editar.

Sí, segurament això serà més treball per a nosaltres (mestres) a casa, però també creiem que ens facilitarà la feina i ens permetrà tenir uns millors i més eficients resultats.

Quin és el problema i perquè necessitem ajuda, doncs? Molt fàcil. Dropbox funciona de dues maneres: o gratis o de pagament. Com que gaires diners no en tenim i els que tenim els volem invertir en coses, potser, més importants, ens hem decantat pel compte gratuït. Aquest compte té un espai molt limitat (només 2Gb), i amb unes quantes fotos i algún vídeo ja l'hem omplert.

Aquí és on entreu vosaltres. Cada persona que es faci usuària de Dropbox i s'instal·li el programa al seu ordinador, ens estarà regalant 500 Mb!!!

D'aquesta manera, podríem arribar a obtenir fins a 18 Gb, que ja està prou bé.

Com ho podeu fer? Només cal clicar en el següent link i seguir les instruccions: http://db.tt/2HEu60xs

Moltíssimes gràcies a tots i totes per la vostra col·laboració!

Una abraçada,

L'equip de mestres de l'Escola Olga Xirinacs