Curs 2007-08

La nostra escola és de recent creació:

Va iniciar-se el setembre del 2007 amb 17 alumnes de P-3 i dues mestres (una tutora i una d'equip directiu/suport). El primer dia de setembre les famílies van dur els seus fills i filles a un centre encara en obres. Les aules no estaven enllestides i només comptàvem amb la sala de psicomotricitat i el menjador.

A l'últim trimestre el Departament ens va enviar, un dia a la setmana, l'Armand, el mestre de Religió. Aquell any vam fer una miqueta d'hort, moltes sortides, vam participar a la trobada de corals, ... érem molt poquets i només una de les disset famílies s'havia preinscrit voluntàriament a l'escola. La resta va enviar-les la Comissió de Matriculació en no obtenir plaça als centres que havien sol·licitat. Els pares i mares, a través de l'AMPA, van implicar-se des del primer dia.

L'escola era un nadó que entre tots havíem de fer gran i ferm.