Col·laboració amb les famílies

A l’escola Olga Xirinacs entenem que les famílies juguen un paper molt important en l’educació dels fills i filles. De fet, l’escola només els acull unes hores, però la responsabilitat, pel fet de ser-ne pares i mares, recau en els adults que van dur-los al món. Per això, la col·laboració de tots en el dia a dia a l’escola és clau per aconseguir una educació el més completa possible dels infants. Les mestres aportem la nostra experiència, els nostres coneixements i les nostres ganes de fer bé la nostra feina en una professió que ens encanta de fer i que requereix una bona dosi de vocació i de dedicació, però per garantir una bona feina en el creixement personal dels alumnes que venen a la nostra petita escola cal que les famílies estiguin amatents a allò que puguin fer per tal de col·laborar en aquesta apassionant però no sempre fàcil tasca. La implicació és essencial perquè, ho tenim molt clar, volem educar plegats.